UPDATE 25.05.2021 – INSTRUCŢIUNE privind modul de verificare in sistemului informatic SMIS2014+/MYSMIS2014 a achizitiilor
Update 22.04.2021 – Incadrarea cheltuielilor generale de administrație (de regie) în linia corectă bugetară din MySMIS
Update 10.09.2020 – Instructiunea AM nr.41-2020 GDPR
Update 10.09.2020 – Instructiunea AM nr. 28-27.08.2019 GDPR
Pentru informarea beneficiarilor asupra modului de lucru in MySMIS pentru cererile de rambursare, respectiv cererile de prefinantare va transmitem tutorialele corespunzatoare:
https://www.fonduri-ue.ro/mysmis#cerere-de-rambursare-plat%C4%83
https://www.fonduri-ue.ro/mysmis#cerere-de-prefinan%C8%9Bare
In atentia beneficiarilor:
Precizam ca pana la data de 02.06.2020 este in lucru in sistemul MySMIS transmiterea instiintarilor catre ofiterii financiari, privind depunerea de cereri de prefinantare/rambursare/plata/rambursare aferenta platii prin MySMIS Modulul Comunicare
In scopul evitarii intarzierilor cauzate de neluarea la cunostinta a primirii unei cereri, se solicita transmiterea si pe e-mail a cererii respective si documentelor insotitoare, catre ofiterul financiar desemnat pe cererile anterioare.